قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / نکات مهم پایه ششم

نکات مهم پایه ششم

تاریخ : یک شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ساعت ۰۰:۳۶

آزمون

در این آزمون بچه ها خوب عمل نکردند و اصلا رضایت ندارم .سوالات حل شده و در سایت موجود است حتما نگاه کنید و خیلی خوب تمرین کنید . و همچنین برای آزمون بعدی در هفته بعد روز شنبه خودتون آماده کنید (فصل های ۴ و ۵) .

در ضمن کلاس های تقویتی روز پنج شنبه ساعت ۱۲ ظهر شرکت کنید

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : یک شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ساعت ۰۰:۳۶

تبریک سال جدید

شروع فصل ششم. تا صفحه ۱۱۳ تدریس شد . بنابراین بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید.

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : یک شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ساعت ۰۷:۵۵

پایان فصل پنجم . بنابراین بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید  

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : سه شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ساعت ۲۳:۴۰

فعلا تا صفحه ۱۰۴ در سایت تدریس شده . بنابراین برای روز شنبه  بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید و حتما در دفتر کار تمرین کنید. 

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ساعت ۱۷:۳۷

فعلا تا صفحه ۹۸ در سایت تدریس شده . بنابراین برای روز شنبه  بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید و حتما در دفتر کار تمرین کنید. 

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ساعت ۱۲:۲۷

فعلا تا صفحه ۹۶ در سایت تدریس شده . بنابراین برای روز دوشنبه  بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید و حتما در دفتر کار تمرین کنید. منتظر تدریس های بعدی در پایان هفته باشید

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ساعت ۱۰:۵۳

فعلا تا صفحه ۹۴ در سایت تدریس شده . بنابراین برای روز شنبه  بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید و حتما در دفتر کار تمرین کنید. منتظر تدریس های بعدی در پایان هفته باشید

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : جمعه ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ساعت ۱۱:۴۳

فصل پنجم شروع شد و تا صفحه ۸۹ تدریس شد و در کتاب بنویسید و دفتر کار تمرین کنید و همچنین از فصل قبل (فصل ۴) آزمون آنلاین دو یا سه سواله گرفته میشود.

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ساعت ۸:۰۷

تا صفحه ۸۴ پایان فصل چهارم در سایت تدریس شده . بنابراین برای روز دوشنبه  بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید و حتما در دفتر کار تمرین کنید.

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ساعت ۱۴:۴۶

تا صفحه ۸۰ در سایت تدریس شده . بنابراین بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید و حتما در دفتر کار تمرین کنید.

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : دوشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۵  ساعت ۰۷:۴۱

ساعت ۸:۳۰ دقیقه وارد آزمون (چهار سوال) میشید و آزمون انجام میدید و در پی وی (واتساپ) دفتر کارتون به امضا و تاریخ اولیا (خودکار) ارسال می کنید. حضور و غیاب شما همان شرکت در آزمون خواهد بود.

در ضمن ۲۰ دقیقه فرصت آزمون دارید یعنی ۸:۵۰ دقیقه آزمون تموم هستش و عدم ارسال قبل از این تایم نمره دانش آموز صفر خواد بود.

امروز در مدرسه هستم و ضبط فیلم دارم

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : پنج شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱  ساعت ۲۳:۳۰

تا صفحه ۷۳ در سایت تدریس شده . بنابراین بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید و حتما در دفتر کار تمرین کنید (حداقل دو صفحه پر و کامل که یکی از صفحه ها برای فصل دوم باشه) . 

♥♥♥♥♥♥♥

تاریخ : پنج شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۴  ساعت ۱۴:۳۰

تا صفحه ۶۹ در سایت تدریس شده . بنابراین بعد از دیدین ویدیو ها در کتاب خوش خط بنویسید کنید و حتما در دفتر کار تمرین کنید (حداقل دو صفحه که یکی از صفحه ها برای فصل سوم باشه) . 

♥♥♥♥♥♥♥

دانش آموزان گرامی توجه کنید به دلایلی مخاطبین گوشی من حذف شدند لطفاً در پیوی به من پیام بدید و فقط و فقط نام و نام خانوادگی و نام کلاس تون را در یک جمله بنویسید و احیاناً اگر از شماره مادر یا پدر استفاده می کنید واژه مادر یا پدر را اول نام و نام خانوادگی خودتون بیارید تا ما در جریان پیگیری اولیا شما در مورد درستون باشیم

مانند

مصطفی فلاحتکار حافظ ۱